ROTTISAR

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av anne-lie - 14 mars 2010 18:07

Natus har haft en härlig dag ute i solen. Han och husse + barnen åkte ut till Hamnstugan och myste i solen. Jag stannade hemma med Jezzie och städade lite. Har fyllt nästan en hel släpvagn med skräp ! härligt att slänga lite saker som bara står och skräpar.


Jennifer tog med sig min kamera och fotade några bilder på Natus, innan dom åkte så fotade vi några bilder hemma också när han var ute på gården medans vi plockade i saker i släpvagnen. Här kommer några bilder..


Natus ligger och spanar  ute  på gården..


Natus ligger och vaktar vid ytterdörren   

    



Natus passar på att sola en stund vid stugväggen !

 


Vilken blick !!  han ser lite "arg" ut.. ha ha.. den killen kan inte vara arg. 

 

Här har han åter igen den blicken, verkar som om han har hittat en ny fotoblick !  är man rottweiler vill man se tuff  ut !                     


Bergsklättrarn !!!  åh hej.. jobbigt !

  


Åhhhhh... min pipis !

  


Hoppla nu kommer jag och tar dej pipen !!!

  



Natus hemma igen och somnade som en stock med sin nya gose docka som han har fått efter Samantha. Den killen leker med dockor han   

  


Nu har vi ätit och Jezzie ligger och sover en stund. Själv ska jag ta mej en tur till tvättstugan. Sportlovet är slut och skolan börjar i morgon igen. Ha en bra vecka / Anne-Lie








Ovido - Quiz & Flashcards