ROTTISAR

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av anne-lie - 16 juni 2009 21:03


Natus och jag tog en promenad i eljusspåret idag också. Han hade på sig sin klövje väska och bar några kilo.

Han hade vatten med sig också, vi tog en liten paus och drack lite vatten och kikade på några fåglar som gick runt i gräset, såg ut som några småbarn.. nyligen ur boet kanske.


När vi kom hem så var det Jezzies tur att gå en liten längre promenad, jag får dubbel motion nu när man tar en hund i taget... !! Jezzie gick som en dammsugare hela vägen, vi tog nämligen en ny stig och det var mycket nytt att nosa på och Jezzie vill inte missa något.


Lite massage fick båda hundarna när jag kom hem, dom njuter verkligen av att få massage och vem gör inte det ?!


Samantha kom hem från fotbollsskolan och ville bada i badkaret och leka med några av sina barbiedockor i vattnet. Helst plötsligt kom Natus in i badrummet och snodde en barbiedocka, sprang ut på gården ( altandörren var öppen) med bus i blicken sprang han runt som en galning på gräsmattan med en barbie docka i munnen..

Jag hämtade kameran och fotade några bilder men jag vet inte varför men bilderna blev usla men man ser i alla fall toker med sin barbie.


Tjoohoo !! jag och min barbie !!!!

 En galen rottis med en barbie i munnen...


Undra vad husse kommer att säga när han får veta att hans hund leker med barbie ??!!


Något mer blir det inte i dagens blogg, ha en bra kväll.


Anne-Lie


Ovido - Quiz & Flashcards