ROTTISAR

Alla inlägg den 16 april 2009

Av anne-lie - 16 april 2009 16:26


Såg i morse att det hade kommit lite snö inatt...!! känndes onödigt, eller hur? vart är vårsolen då ?  värme och sol vill vi ha nu.


I går kom ju min hemsida igång igen, äntligen kan man ju säga men innan jag gick och la mej i natt så kollade jag på gubbens dator hur hemsidan såg ut där och det skulle jag inte ha gjort för nattsömnen blev inte bra.. anledningen var att det såg ut som jag hade varit på fyllan när jag gjorde sidan, att detta med webbläsare ska ställa till det så !! jag kan inte gör bättre så vad gör man då ?? ingen lärare har man , jag och grannfrun har försökt knappa oss fram och få till våra hemsidor så gott vi kan..  ser ni något konstigt på era datorer, jag menar om min hemsida ser galen ut så hör av er till mig.


Husse kom hem ganska sent igår eftersom han var ute på krogen med en kollega. Natus passade då på att vara kung för en stund.. han hoppade upp i sängen på husses plats och myste med Jennifer som hade fått lov att sova i våran säng.. det syns hur mysigt dom hade...

 Kungen borta då blir prinsen kung !!!!




 

Kärlek kallas detta... så mysigt dom har !! Natus är verkligen en go kille som älskar beröring..


I dag har Natus simmat igen och han älskar att åka dit blir alldeles galen när man säger att han ska åka och simma..

Han har haltat på höger fram sedan han jagade katten så jag hoppas att det bara är en streckning, man är ju livrädd att det ska vara något annat man har ju tråkiga erfarenheter av haltningar på rottisar.. Han får simma lugnt nu, bara lite smidig simning. Kan vara bra att han få röra sig i vattnen istället för att promenera nu i några dagar.


Nu ska jag och Jezzie ut och ta en promenad men det känns så tråkigt ute, SOLEN var är du ?


Anne-Lie


Ovido - Quiz & Flashcards