ROTTISAR

Alla inlägg den 12 april 2009

Av anne-lie - 12 april 2009 20:10


Idag har vi skyfflat hundbajs på baksidan av tomten..

Spade och skottkärra behövdes och ändå ligger det högar kvar under snön som inte har töat än.. nu tänker ni kanske, går ni aldrig på promenad med era hundar ??  jopp, det gör vi men Natus är en herre som skiter många gånger per dag och helst hemma...  kanske som många människor som bara kan skita på sina egna toaletter..!!!  Nog med skitsnack..


Idag har vi varit på en långpromenad med båda vovvarna och kameran fick följa med.. 

Leriga och smutsiga var vi alla när vi kom hem, hundarna fick en snabb dusch, sedan tog jag och borstade Jezzie för hon fäller enormt med päls nu, det blev en stor svart mjuk hög åt fåglarna att hämta till sina bon..


Hemsidan är klar nu väntar jag bara på att mitt gamla webbhotell ska få fingrarna ur a....t och ge ut koden så att jag kan flytta till det nya webbhotellet... Sedan är det BARA att publicera hemsidan, att det ska ske utan problem tror jag inte alls på, det har strulat från början så varför skulle det gå bra nu ??  men skam den som ger sig, Samantha tycker nog att hon har en tråkig mamma som sitter vid datorn hela tiden..


Påsken snart slut, inte för att vi firar på något speciellt sätt, man märker bara att gubben är hemma mer än en lördag och söndag och att ungarna har påsklov, annars är allt som vanligt förutom barnens påskägg då som ligger överallt och frestas..


Nu ska jag ta disken / Kram Anne-Lie


Ovido - Quiz & Flashcards