ROTTISAR

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Loke toke

Av anne-lie - 19 februari 2010 20:39


Nu är det fart hemma hos familjen Strömqvist   Loke är här och det är en kille med mycket energi, det räcker åt 5 hundar... är man amstaff och  fortfarande har valpbuset i sig då blir det ös !! Loke har en stor idol och det är Natus.. där Natus är där är Loke, Jezzie är också omtyckt men hon är mer en mamma som säger till lite oftare och nu när Jezzie har ont i sitt bakben så ska hon inte leka med grabbarna, hon ligger i sin biabädd och kollar in grabbarna bus. När Natus och Loke har lugnat ner sig  då får dom mysa tillsammans alla tre. Natus har äntligen förstått att man kan och får säga ifrån till smågrabbar men det har tagit tid innan han tog sig för, Loke har varit den som har fått bestämma allt men dom har gett och tagit ganska bra ändå tycker jag. Dom vet var dom har varandra. Några kort har vi hunnit med men det är inte lätt att få alla tre att sitta fint samtidigt..



Loke ger Jezzie en puss..

 

Jezzie ger Loke en puss tillbaka...



Loke söker "moffas" blick !!  får jag gå nu "moffa" Jag vill leka med Natus  


Gänget på samma bild !!     jippie :-)   



Nu ska vi se på OS, ha en bra fredags kväll / Anne-Lie





 
 
Sandra

Sandra

22 februari 2010 19:17

Hej! Hihi. Jaa, min kille sov som en stock när han kom hem! Tack ;)) Haha.
Näe, men tusen tusen tack för att Ni alltid ställer upp & passar lillgrisen. Känner mig så trygg då han är hos Er, då vet jag att han har det bra! :D
Ringer dig nu i veckan, så fort jag fått tillbaka mitt nummer dvs. Kanske vi kan träffas på fre & ställa lite?
Massa kramar
Sandra & Loke

http://www.jjungis.webs.com

 
AnnCatrin

AnnCatrin

23 februari 2010 07:12

hallå!
vi håller alla tummar och tassar för Jezzie.
lycka till!!!!!!
kramen AC & Aston

http://anncatrin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anne-lie - 20 december 2010 21:15

  Tog en promenad med Natus i eftermiddag men jag tog visst fel, jag hade Nalle Puh med mej, Natus måste ha stannat hemma   . Natus lyssnar alltid så bra när man har honom lös ute men idag så hade han fluff i båda öronen !! Anledningen var nog att ...

Av anne-lie - 9 oktober 2010 22:54

  Har glömt att skriva att jag har en ny blogg nu som heter   http://www.annerotts.bloggplatsen.se   där kommer jag i fortsättningen blogga vidare om våra underbara rottisar och om familjen. Välkommen ... ...

Av anne-lie - 27 juli 2010 14:39

  Har varit dålig på att blogga i sommar. Värmen har varit otrolig och man har knappt orkat göra något. Hundarna har badat både i hav och sjö, självklart fick Natus även denna sommar våteksem. Blev tvungen att ta penecillin för att få bort det. Jez...

Av anne-lie - 27 juni 2010 21:35

  Midsommaraftonen firade vi tillsammans med Andrietta, Tomas och barnen. Jezzie och Natus följde med. Natus kom till paradiset, men han fick  inte träffa 2 av dom 3 vackra rottistikarna. Herta löpta och Fia är dräktig. Men söta Selma som snart fyl...

Av anne-lie - 17 juni 2010 14:52

  I går kväll åkte vi äntligen till klubben för lite träning med Natus. En massa glada rottisar på planen, härligt med sällskap. Jag fotade så det blir mest bilder i dagens blogg..        Husse och Natus       Ja vad säger man om denn...

Ovido - Quiz & Flashcards