ROTTISAR

Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Jezzie vilar och tar det lugnt

Av anne-lie - 22 januari 2010 13:21


En liten uppdatering om Jezzie. Hon tar det väldigt lugnt och äter sin medecin. Jag tycker att det har blivit lite bättre men utan medecin vet jag inte hur hon kan stödja och gå på benet. Jag känner längst in i hjärtat att hon kommer att slippa en operation, hoppas verkligen att min känsla är rätt. Strömsholm har inte hört av sig än så vi fortsätter som vi gör under tiden. Natus har börjat förstå att han inte får busa med Jezzie. Han har just nu väldigt långtråkigt. Dom brukar brottas och ha jagis ute på gården varje dag och leka med sina leksaker, ha dragklamp osv. så nu har han sååååååå tråkigt. Vi får passa dom hela tiden så dom inte faller för frestelsen. Ett litet bus räcker för att allt ska gå galet.


Ha nu en bra helg / Anne-Lie

 
 
AnnCatrin

AnnCatrin

23 januari 2010 21:49

hallå!
hoppas att hon piggar på sig, jobbigt för alla när djuren inte är krya, håller alla tummar och tassar för att hon klarar detta.
Både Aston och hans kompisar har löss, vi tror att dom fick det i Hudik för dom har inte träffats sen dess, så du kan ju kolla dina vovvar oxå för säkerhets skull för dom var ju oxå där ;0)
kram AC

http://anncatrin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anne-lie - 20 december 2010 21:15

  Tog en promenad med Natus i eftermiddag men jag tog visst fel, jag hade Nalle Puh med mej, Natus måste ha stannat hemma   . Natus lyssnar alltid så bra när man har honom lös ute men idag så hade han fluff i båda öronen !! Anledningen var nog att ...

Av anne-lie - 9 oktober 2010 22:54

  Har glömt att skriva att jag har en ny blogg nu som heter   http://www.annerotts.bloggplatsen.se   där kommer jag i fortsättningen blogga vidare om våra underbara rottisar och om familjen. Välkommen ... ...

Av anne-lie - 27 juli 2010 14:39

  Har varit dålig på att blogga i sommar. Värmen har varit otrolig och man har knappt orkat göra något. Hundarna har badat både i hav och sjö, självklart fick Natus även denna sommar våteksem. Blev tvungen att ta penecillin för att få bort det. Jez...

Av anne-lie - 27 juni 2010 21:35

  Midsommaraftonen firade vi tillsammans med Andrietta, Tomas och barnen. Jezzie och Natus följde med. Natus kom till paradiset, men han fick  inte träffa 2 av dom 3 vackra rottistikarna. Herta löpta och Fia är dräktig. Men söta Selma som snart fyl...

Av anne-lie - 17 juni 2010 14:52

  I går kväll åkte vi äntligen till klubben för lite träning med Natus. En massa glada rottisar på planen, härligt med sällskap. Jag fotade så det blir mest bilder i dagens blogg..        Husse och Natus       Ja vad säger man om denn...

Ovido - Quiz & Flashcards