ROTTISAR

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av anne-lie - 20 oktober 2009 21:54


Har haft stora problem med min dator !! har nu fått gjort en total rensning och en omstart.Tråkigt att mista en massa saker som man inte har hunnit bränna över till den extra hårddisken men det mesta hade jag kvar i alla fall men tyvärr så blev det något strul med alla hemsidor som jag har gjort, vet inte riktigt vad som har hänt men det kommer att ta tid att få till allt. Efter omstarten så fungerade datorn kanon men redan efter två dagar så började den spöka igen men nu på ett annat vis.. herre jisses så förbannad man kan bli på en dator !! visst det finns mycket värre saker att bli förbannad eller lessen över men det är nog en naturlig reaktion. Nu håller jag på att göra en ny omstart fungerar inte det så blir det att spara till en ny dator. Den är bara lite över 1 år och redan förbrukad ??

Nog om datorer nu till rottisar..


Jezzie och Natus har fått tagit det extra lugnt i några dagar eftersom jag har fått hälsporre, det känns som en spik under fotsolan och att gå några längre promenader är inte att tänka på. Tur dom har varandra, dom leker och springer av sig lite energi ute på gården. När husse kommer hem då blir det en långpromenad i alla fall.


Loke har varit här och hängt Natus i kinderna som vanligt.. bus killen som aldrig ger sig. Men Natus har stort tålamod med lillkillen så det går jättebra men nog skulle Natus behöva säga till lite mer ibland men han tolererar att Loke är som en igel så han får skylla sig själv som inte säger ifrån. Go pojkarna !! Jezzie hon håller koll på grabbarna och går i mellan när hon tycker att hon behöver det. Roligt har dom i alla fall alla tre.


Var och köpte ett nytt halsband åt Natus häromdagen och självklart blev det en hel del annat också åt vovvarna. Pengarna har tendens att rinna bort när man går in på en djuraffär. Bortskämda vovvar kanske ?? japp så är det !


Låg på golvet och myste med både Jezzie och Natus förut, vi har alltid en lång mysstund varje dag då jag ligger ner på golvet och gosar med dom båda två samtidigt.Vi brukar små kivas också och visst märks det att även hundar har humor. Dom älskar när jag kivas och små busar samtidigt som vi gosar. Men jag är nog den som njuter mest, kan inte få nog av Jezzies sammetslena öron och Natus goa kramar. Dom ger så mycket värme och utstrålar trygghet och kärlek, visst är det härligt med hundar?? dom betyder verkligen jätte mycket för mej och hela familjen förstås.Men det är klart att jag som är hemma hela dagarna får en speciell kontakt med dom. Vi är tillsammans dygnet runt så det är inte konstigt att vi är så tajta.Skrattande


Nu ska jag fortsätta men datorn, lånar dotterns dator just nu.

God kväll eller god natt, ha det bra. / Anne-Lie


Ovido - Quiz & Flashcards