ROTTISAR

Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Ny blogg

Av anne-lie - 28 mars 2009 11:53

Eftersom jag har bytt hemsida så fösvann min gamla blogg så nu startar jag om .. 

Jag har gjort om min hemsida, har gjort den  själv så ni får ha överseende om det inte fungerar som det ska än. Har aldrig arbetat i frontpage förut och har försökt lära mig med hjälp av grannfrun AC..  jag kommer säkert att göra flera ändringar lite då och då. Det tar lite tid innan man vet hur man vill ha det..


Märker ni att något ser konstigt ut eller att någon länk inte fungerar så hör av er till mej.


Detta med olika webbläsare kan ju göra en tokig, ibland ser allt bra ut men på en annan data med en annan webbläsare kan det se helt galet ut, inte alls roligt när man har suttit länge med att få det att se snyggt ut och så ser det ut som man har varit på fyllan när man har gjort sidan.. !!!


Nu ska jag kika lite på skidskytte på TV, ha en fortsatt trevlig helg.


 
 
AnnCatrin

AnnCatrin

28 mars 2009 22:18

Hallå!
trevligt med ny blogg! det är samma som jag har så har du några funderingar så funkar jourtelefonen....;0)
Fick du till gästboken?
kramen AC

http://www.uppfeldt.st

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anne-lie - 20 december 2010 21:15

  Tog en promenad med Natus i eftermiddag men jag tog visst fel, jag hade Nalle Puh med mej, Natus måste ha stannat hemma   . Natus lyssnar alltid så bra när man har honom lös ute men idag så hade han fluff i båda öronen !! Anledningen var nog att ...

Av anne-lie - 9 oktober 2010 22:54

  Har glömt att skriva att jag har en ny blogg nu som heter   http://www.annerotts.bloggplatsen.se   där kommer jag i fortsättningen blogga vidare om våra underbara rottisar och om familjen. Välkommen ... ...

Av anne-lie - 27 juli 2010 14:39

  Har varit dålig på att blogga i sommar. Värmen har varit otrolig och man har knappt orkat göra något. Hundarna har badat både i hav och sjö, självklart fick Natus även denna sommar våteksem. Blev tvungen att ta penecillin för att få bort det. Jez...

Av anne-lie - 27 juni 2010 21:35

  Midsommaraftonen firade vi tillsammans med Andrietta, Tomas och barnen. Jezzie och Natus följde med. Natus kom till paradiset, men han fick  inte träffa 2 av dom 3 vackra rottistikarna. Herta löpta och Fia är dräktig. Men söta Selma som snart fyl...

Av anne-lie - 17 juni 2010 14:52

  I går kväll åkte vi äntligen till klubben för lite träning med Natus. En massa glada rottisar på planen, härligt med sällskap. Jag fotade så det blir mest bilder i dagens blogg..        Husse och Natus       Ja vad säger man om denn...

Ovido - Quiz & Flashcards